Trójmiasto 40k Strona Główna Trójmiasto 40k


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
3CITY HERESY 2018
Autor Wiadomość
JOK3r 


Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 1164
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-03, 13:06   3CITY HERESY 2018


Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" wraz ze Stacją Kultura Rumia mają przyjemność zaprosić na turniej klasy MASTER pt. 3CITY HERESY




SPONSORZY:



























1. MIEJSCE:

Stacja Kultura
Starowiejska 2
84-230 Rumia

Mapka:
https://www.google.pl/map...8.3868431?dcr=0

2. TERMIN:

08-09.09.2018

Wydarzenie na fb: HEREZJA

3. ZGŁOSZENIA:

W temacie na forum, na FB, na PW do mnie, na mejla, telefonicznie lub jak tam komu wygodniej :)

4. PŁATNOŚCI:

Wpisowe:
- 60 zł - przedpłata termin do 26.08.2018, +2 DP
- 65 zł - po terminie przedpłat, najpóźniej przy zapisach

W tytule proszę wpisać "3CITY HERESY 2018 <ID LIGOWE> <NICK/IMIĘ NAZWISKO>"

Mamy limit miejsc - zagra max. 54 osób. W razie tłoku o udziale będzie decydować kolejność wpłat.

Będzie też event Bolt Action w sobotę.


5. SĘDZIOWIE

Główny: Elth
Liniowi (grający): Joker, Ketchup, Wombat

6. BUDOWA ARMII:

- Każdy gracz może przygotować na turniej 2 rozpiski. Największy detachment punktowo musi zawierać dokładnie te same frakcje w obydwu rozpiskach. Np. Jeśli mam duży batalion CSM, DG i TS w jednej rozpie, to w drugiej największy detachement musi mieć przynajmniej po 1 oddziale z tychże codexów. Obie rozpiski muszą mieć też wspólnego Warlorda.
- Każdy gracz ma na budowę armii 1666 pkt
- Do dyspozycji 3 detachmenty
- Dopuszczone modele FW
- Niedopuszczone są armie unbound
- Armie, które mają już codex nie korzystają z opcji indexowych

Dopuszczone są:
- Wszystkie oficjalne i aktualne indeksy i kodeksy opublikowane przez GW wydane przed 02.09.2018

7. ROZPISKI:

Rozpiski wysyłamy w pliku .txt do dnia 03.09.2018 na adres: tricityinv2018@gmail.com

W rozpisce proszę podać:
- frakcję Warlorda.
- numer ligowy gracza, imię i nazwisko oraz adres email przypisany do konta w rankingu ITC (lub jakikolwiek adres email, jeśli nie ma konta w ITC)

Prawidłowy format rozpiski jest pokazany TU

Za wysłanie poprawnej rozpiski do 03.09.2018 godz.23.59 gracz otrzymuje +10 DP doliczonych do rankingu głównego.
W przypadku błędów, gracz otrzymuje +5 za wysłanie poprawnej po 3 dniach, albo +2 za pojawienie się z poprawioną na turnieju.
Brak rozpiski lub nie poprawienie do turnieju oznacza 0 DP.

8. ZASADY OGÓLNE:

- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów oraz Beta rules ze strony GW
- moce i warlord traity wyznaczamy wg rulebooka (tj. można wybrać lub losować)
- obowiązują zasady "Matched play missions" (str. 215): Strategic discipline i Tactical reserves; "Matched play mission rules" (CA str. 67) "Psychic focus, Targeting Characters, Tactical Reserves, Battle Brothers oraz 0-3 datasheet z BIG FAQ 04.2018 (czyli włącznie z Beta Rules)
- zagramy na stołach 60x48 cali
- zasada Sudden Death obowiązuje jak w rulebooku (str. 215)
- Gramy 6 rund
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 51% i są „do nieba”
- Partery ruin są zabite dechami i są los-blokami
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- Sędzie nie musi znać/pamiętać wszystkich zasad, statystyk, FAQ-ów, więc jeżeli ktoś się nie zgadza, to trzeba przedstawić zapisy popierające daną tezę, jeżeli w czasie turnieju lub później okaże się, że interpretacja jest zła, bo np. była w FAQ-u itp. to mogą być przydzielane karne albo inne konsekwencje
- Każdy musi znać FAQ-a ogólnego i do swojej armii
- Jeżeli jakaś zasada nie ma jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać, aby potem nie było problemów
- W czasie turnieju nie można zaglądać na tabele wyników, spojrzenie będzie skutkowało karnymi
- Zakaz splitów w drugim dniu dla TOP12
- Przy opóźnieniu w oddaniu wyników będą naliczane punkty karne co pięć minut -5DP, gdy na zegarze pokaże się czas "-15:00" gracze, którzy nie oddali wyników, automatycznie otrzymują wynik 0:0
- Na 10 min przed końcem czasu zakaz rozpoczynania kolejnej rundy chyba, że obaj gracze się na to zgodzą.
- Za posiadanie wszystkich zasad do swojej armii (WŁĄCZNIE Z NAJNOWSZYMI FAQ) +1DP, w wypadku braku tychże -1DP

9. PUNKTACJA:

Na wynik bitwy składają się cztery elementy, do zdobycia jest max 19VP:
* Primary Missions – wybieramy przed grą A albo B, punktacja zgodnie z opisem misji, max 9VP:
* Secondary Missions, wybieramy przed grą 3, każde po 2VP, max 6VP:
1. First Blood (RB),
2. Linebreaker (RB),
3. Slay the Warlord (RB),
4. Kill Maim Burn! (zniszcz przynajmniej 50 modeli wroga),
5. Heart of the Matter (na koniec gry twój Warlord musi być w 6” od środka stołu),
6. Shoot the Big Ones (zniszcz przynajmniej 5 modeli wartych przynajmniej 100p każdy),
7. Strike the Rank and File (zniszcz wszystkie oddziały Troops przeciwnika, jeśli przeciwnik nie ma Troops - zniszcz wszystkie oddziały z najbardziej licznego slotu Elites/FA/HS)
8. Marked for Death (zadeklaruj oddział przeciwnika, zniszcz go, nie może to być oddział Troops ani najtańszy oddział przeciwnika),
9. Nemesis (zniszcz oddział przeciwnika, który jako pierwszy zabił twoją jednostkę),
10. Titanslayer (zniszcz oddział typu Titanic lub LoW), można wykonać kilkukrotnie.
11. Big Game Hunter (zniszcz najdroższy oddział przeciwnika),
12. Survival (wyznacz jeden oddział, ten oddział musi przetrwać do końca gry)
Misje nie łączą się ze sobą, za wyjątkiem #4 i #6, które mogą łączyć się z każdą inną misją. Przykładowo, nie można wykonać #3, #8, #11 zabijając tylko jeden oddział.
* Tetriary Missions:
Za zniszczenie przynajmniej jednego oddziału przeciwnika w rundzie gry 1 VP, liczymy od drugiej tury gry, do max 4VP.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary oraz Tetriary Missions. Gracz z największą ilością VP jest zwycięzcą. Gracz, który przegrał nie może zdobyć więcej niż 12 VP.
Gracze liczą sumę punktów za zniszczone oddziały, oddziały który straciły ponad połowę swoich W lub ponad połowę swoich jednostek warte są połowę punktów. W przypadku remisu decydują punkty za zniszczone oddziały.
Po zakończonej rozgrywce zapisujemy Nick/Imię przeciwnika; ilość zdobytych Victory Points oraz VP przeciwnika; punkty za zniszczone oddziały przeciwnika oraz stracone przez nas.

W przypadku zabicia wszystkich jednostek wroga (tabled wg. RB) gracz, który pozostał na stole może dograć tury gry i gracz otrzymuje maksymalną ilość VP za Tetriary missions.

10. RAMÓWKA:

SOBOTA
8:30 - 9:00 zapisy
9:00 - 12:00 I bitwa
12:15 - 15:15 II bitwa
15:15 - 16:15 pizza party
16:15 - 19:15 III bitwa

NIEDZIELA
9:00 - 12:00 IV bitwa
12:15 - 15:15 V bitwa
15:15+ rozdanie nagród & sprzątanie

11. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:

1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij którą rozpiską zagrasz daną grę.
3. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
4. Sekretnie wybierz i zapisz Primary Mission.
5. Sekretnie wybierz i zapisz trzy Secondary Missions.
6. Równocześnie ujawnij wybrane Primary i Secondary Missions.
7. Roll off d6, zwycięzca wybiera Deployment Zone.
8. Rozstawienie Objectives wg. zasad misji. Jeśli misja tego wymaga to naprzemienne wystawianie znaczników, zaczynając od gracza który wygrał #7.
9. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który przegrał #7.
10. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
11. Zwycięzca #9 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
12. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
13. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

12. MISJE:

Bitwa I
Deployment: Frontline Assault
Objectives: Wystawiamy 6 Objective Markerów. Pierwsze cztery kładziemy tak aby były na linii 12” od dłuższej krawędzi stołu i 12” od krótszej krawędzi stołu. Ostatnie dwa kładziemy tak aby były 24” od dłuższej krawędzi stołu i 18” od krótszej krawędzi stołu.
Primary Missions:
A) Gracz otrzymuje 2VP za każdy kontrolowany Objective na koniec gry. Jeśli na koniec gry kontrolujesz więcej Objective niż twój przeciwnik otrzymujesz dodatkowo 1VP
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli gracz kontroluje przynajmniej dwa Objective – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje o 2 więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP.

Bitwa II
Deployment: Search and Destroy
Objectives: Każdy z graczy wystawia po trzy Objetive. Pierwsze dwa muszą być wystawione we własnej strefie rozstawienia, trzeci Objective musi zostać wystawiony na połowie przeciwnika. Obowiązują zasady wystawiania Objective z RB (6” od krawędzi, 12” od siebie). Przed przejęciem Inicjatywy gracze losowo określają wartość Objective na swojej połowie stołu, tak aby były one warte 1, 2 i 3 punkty.
Primary Missions:
A) Zdobywasz VP, odpowiadające wartości Objectives, które kontrolujesz na koniec gry.
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli kontrolujesz Objectives za 3 lub więcej punktów – 1VP,
- Jeśli kontrolujesz Objectives za 5 lub więcej punktów – 1VP,
- Jeśli kontrolujesz Objectives za 7 lub więcej punktów – 1VP,

Bitwa III
Deployment: Spearhead Assault
Objectives: Wystawiamy 5 Objectives. Jeden ustawiamy na środku stołu, będzie to Relic (RB, p.223). Pozostałe cztery na środku każdej ćwiartki stołu. Dwa Objective bliżej twojej strefy rozstawienia są twoimi Home Objectives, dwa bliżej strefy rozstawienia przeciwnika są jego Home Objectives.
Primary Missions:
A) Jeśli kontrolujesz Relikt na koniec gry – 5VP. Każdy własny Home Objective jest wart 1 VP, a Home Objective przeciwnika jest wart 2VP na koniec gry.
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli kontrolujesz własny Home Objective – 1VP,
- Jeśli kontrolujesz więcej własnych Home Objectives niż twój przeciwnik jego Home Objectives – 1VP,
- Jeśli kontrolujesz Relic – 1VP.

Bitwa IV
Deployment: Vanguard Strike
Objectives: Wystawiamy 5 Objectives. Jeden ustawiamy na środku stołu, pozostałe cztery na środku każdej ćwiartki stołu.
Primary Missions:
A) - Zniszcz więcej jednostek przeciwnika niż on Twoich - 3VP,
- Zniszcz przynajmniej 50% jednostek przeciwnika - 3VP,
- Jeżeli na koniec gry kontrolujesz więcej znaczników niż Twój przeciwnik - 3VP.
B) - Zniszcz więcej jednostek przeciwnika niż on Twoich - 3VP,
- Zniszcz przynajmniej 50% jednostek przeciwnika - 3VP,
- Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, jeżeli kontrolujesz więcej znaczników niż Twój przeciwnik - 1VP/turę, do max 3VP.

Bitwa V
Deployment: Dawn of War
Objectives: Wystawiamy 6 Objective Markerów. Pierwsze cztery kładziemy tak aby były na linii 12” od dłuższej krawędzi stołu i 12” od krótszej krawędzi stołu. Ostatnie dwa kładziemy tak aby były 24” od dłuższej krawędzi stołu i 18” od krótszej krawędzi stołu.
Primary Missions:
A) Gracz otrzymuje 2VP za każdy kontrolowany Objective na koniec gry. Jeśli na koniec gry kontrolujesz więcej Objective niż twój przeciwnik otrzymujesz dodatkowo 1VP
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli gracz kontroluje przynajmniej dwa Objective – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje o 2 więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP.


13. OCENA MODELARSKA:

Wszystkie modele powinny posiadać WYSIWYG oraz być pomalowane zgodnie ze standardem turnieju klasy MASTER

Wszystkie modele muszą być pomalowane przynajmniej trzema kolorami (podkład to nie kolor), a podstawki co najmniej jednym. Jako modele pomalowane traktujemy modele posiadające barwy na większości odróżnialnych powierzchni, Modele pomalowane mniej niż 3 kolorami, będą usuwane ze stołu i rozpiski.
W przypadku gdy armia stanie się nielegalna gracz zostanie zdyskwalifikowany.

Wysiwyg: jest obowiązkowy i sędziowie mogą nie dopuścić armii nie posiadającej pełnego wysiwygu lub w wyjątkowych sytuacjach jedynie ukarać punktami ujemnymi (do -10 pkt).

Malowanie:
W sumie 11 pkt

MALOWANIE [0 - 5pkt]

0pkt - cała armia pomalowana 3ema kolorami
1pkt - dodatkowo niektóre modele są wycieniowane
3pkt - nieliczne modele nie są wycieniowane
5pkt - armia jest pomalowana z dbałością o szczegół, a wszystkie modele są wycieniowane


PODSTAWKI [0 - 2 pkt]

0 pkt - większość podstawek nie jest pomalowanych lub są pomalowane jednym kolorem
1 pkt - większość podstawek jest pokrytych trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
2 pkt – wszystkie podstawki są pokryte trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem

OZNACZENIA ODDZIAŁÓW [0 - 1 pkt]

0 pkt - występują oddziały nieoznaczone, które można pomylić z innymi [np.
dwa tactical squady o identycznym malowaniu]
1 pkt - występują cechy pozwalające rozróżnić oddziały [np. cyfry na naramiennikach]

DODATKOWE [0 - 3 pkt]

0 pkt - modele względem KEYWORDu nie mają schematu
2 pkt - pojedyncze modele nie mają tego samego schematu, ale zachowują podobną kolorystykę (jeżeli ktoś grający DA pożyczy Rhino DA od kolegi, pomimo innego schematu malowania ale dalej np. zielone to tez się wykazuje jakaś dbałością o ten schemat a na stole nie wygląda to źle najczęściej)
3 pkt - wszystkie modele zachowują schemat względem KEYWORDu, w którym się znajdują

Turniej będzie zgłoszony do Ligi.

ZGŁOSZENIA ($ - wpłata zaliczona, R - rozpiska na czas, r - rozpiska po czasie, R-/r- - rozpiska do poprawy) DECYDUJE KOLEJNOŚĆ WPŁAT

1. plk2bem $+2 // R
2. Asarnil $+2 // R
3. Rafał $+2 // R
4. Wombat $+2 // R
5. Tweak $+2 // R
6. Ryś $+2 // R
7. Czams $+2 // R
8. Ribbie $+2 // R
9. Ketchup $+2 // R
10. Blood $+2 // R
11. Hapol $+2 // R
12. Hq $+2 // R
13. Zozo $+2 // R
14. Cyryllo $+2 // R
15. Awerlein $+2 // R
16. Szeryf $+2 // R
17. Maciek $+2 // R
18. Zigabenos $+2 // R
19. Vladdi $+2 // R
20. Kajti $+2 // R
21. Azuall $+2 // R
22. Grzelich $+2 // R
23. Piter $+2 // R
24. Behemoth $+2 // R
25. Maciekufo $+2 // R
26. Reaperius $+2 // R
27. Bania $+2 // R
28. Fukushim $+2 // R
29. Jaszczur $+2
30. Włodzimierz Nawrocki $+2 // R
31. Nigel $+2 // R
32. Izwor $+2 // R
33. Majson $+2 // R
34. Skark $+2 // R
35. Shizi $+2 // R
36. Dejv $+2 // R
37. Forfiter $+2 // R
38. Maciej 'Uriel' Sułkowski $+2
39. Wojciech Domagała $+2 // R
40. JOK3r $+2 // R
41. Artur 'Kitku' Wysocki' $+2 // R
42. Tomasz 'Scooter' Żelazko $+2 // R
43. Krystian 'Gombek' Gwiazda $+2
44. Squido $+2 // R
45. Typhus R
46. Elsz $ // R
47. Michał 'Miweq' Węgrzyn
48. Wolan

Challenge:
Zozo vs Hapol
Czams vs Włodek
Joker vs Fukushim
Ketchup vs Grzelich
Behemoth vs Rysiu

FAQ:

Q: Czy wystarczy, że taki detachment będzie większy o 1 pkt od pozostałych w obu rozpach?
A: Tak

Q: Czy warlord musi pochodzić z tego detachmentu czy może z innego?
A: Może z innego

Q: Czy Ynnari/Craftworlds detachment = Craftworlds detachment ? W sensie że w jednej rozpie jest Craftworlds/Ynnari najdroższy a w drugiej czyste Craftworlds?
A: Nie, w obu najdroższy musi być detachment Ynnari

Q: Czy mogę mieć w liście A warlorda z Ultramarines, a w liście B tego samego Warlorda tylko z Raven Guard? I czy mogę mieć różny wargear na warlordzie w liście A i w liście B?
A: Tak i tak

Q: 2 rozpiski: Czy mogę mieć warlorda w jednej rozpisce w detachmencie z największą ilością punktów a w drugiej rozpisce w detachmencie który ma tyle samo pkt co inny detachment? np: mam warlorda castelana za 604 pki i chcę wziąć drugiego castelana też za 604pkt w drugim detachmencie?
A: Tak, aczkolwiek nie wiem czy przykład jest dobrze sformułowany - należy pamiętać, że aby rozpiski były prawidłowe muszą mieć "wspólny" większościowy detachment - w wypadku gdy ma się 2 detachmenty po 604 pkt (jak w powyższym przykładzie) warunek większościowego detachmentu nie jest spełniony i rozpiska jest nieprawidłowa.

Q: "Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary oraz Tetriary Missions. Gracz z największą ilością VP jest zwycięzcą. Gracz, który przegrał nie może zdobyć więcej niż 12 VP.
Gracze liczą sumę punktów za zniszczone oddziały, oddziały który straciły ponad połowę swoich W lub ponad połowę swoich jednostek warte są połowę punktów. W przypadku remisu decydują punkty za zniszczone oddziały." to są trzy źródła wygranej a w razie remisu liczymy?

A: Pkt za zniszczone oddziały wprowadzamy do sędziówki jako mp w relacji 100pkt zniszczonych = 1 mp
Na mapie określone będą impasy

Jeżeli unit wysiada z transportu będącym w combacie, nie jest to traktowane jako fallback

Wystawianie infiltracji: roll-off i na zmianę

Geminae Superia nie mogą brać reliktów

Relic of Lost Cadia - one use only

Rozpatrując ataki o damage d3, d6 itd należy rzucać i przydzielać je pojedynczo gdy atakuję się oddział o wielowoundowych modelach

Za podanie komuś nieprawidłowej zasady -10DP

Dana zdolność do odzyskiwania cp może odzyskać tylko tyle cp ile zostało wydanych (3 Tallymanów nie wyczaruje 3 cpków z 1)

Gdy stratagem zostanie odbity z Vecta odzyskiwać cpki za stratagem odbity można tylko w wypadku gdy rzucający Vecta wykula 6

Partery ruin są zabite dechami i są los-blokami

Rozpy: https://drive.google.com/drive/folders/1LUcs891t6EjjJlXlgd0PdvCZXfnSPf4G?usp=sharing
_________________
3city40k FB: https://www.facebook.com/3city40k/
Grupa dla graczy: https://www.facebook.com/groups/1654966104561212/
Ostatnio zmieniony przez JOK3r 2018-09-10, 06:57, w całości zmieniany 95 razy  
 
 
cookiez


Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 149
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-03, 13:11   

Zapisz.
 
 
Rafal 
The Patriot


Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 2642
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-03, 14:17   

Zapisz proszę.
 
 
Wombat 
Wombat


Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 270
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-03, 15:02   

Proszę zapisać :mrgreen:
_________________
"A blade to the chest? How pedestrian. We left behind such base concepts long ago, dear heart. Let me introduce you to a far more interesting demise..."
 
 
kamieniarz 


Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 305
Skąd: The Warp
Wysłany: 2018-07-03, 15:09   

zapisz
Ostatnio zmieniony przez kamieniarz 2018-07-03, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czams 


Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 112
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-03, 15:09   

Zapisz
 
 
Wylenialyrys 

Wiek: 34
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 437
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-03, 15:52   

Wstępnie zapisz
_________________
Niszczyć palic gwałcić rabować wszystkie uciechy w 40000 roku pańskim
 
 
ribbie


Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 184
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-03, 16:24   

tak :D
 
 
Ketchup 
The Great Devourer


Wiek: 31
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 6261
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-07-03, 17:20   

Ja
_________________
In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.
Najpierw biomasa później rzeźba
 
 
Maximus 
Emperor's Champion


Wiek: 34
Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 646
Skąd: znikąd
Wysłany: 2018-07-03, 18:40   

I ja się zapisze
_________________
"There are more Guardsmans in the Galaxy than there are atoms in the universe"
 
 
tweak
tweak


Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 1094
Skąd: ddd
Wysłany: 2018-07-03, 19:12   

Zapisz!!!
 
 
Fifi 
a.k.a Transporter


Wiek: 23
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 626
Skąd: Z konopi
Wysłany: 2018-07-03, 22:00   

a co mi tam zapisz, czas rozprostować kości i odkurzyć zdechlaki.
BTW.
czy challenge są dopuszczone?
_________________
Nieważne...
Czy wygrasz czy przegrasz
pamiętaj
HF nawet jak rzucisz dwie pały :D
 
 
BLooD!
aka Alice


Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 353
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-03, 22:24   

Zapisz proszę :)
 
 
Dedal 
Lord of Tau'ri


Wiek: 41
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2296
Skąd: 3city Tau'ri
Wysłany: 2018-07-03, 22:48   

zapisz
_________________
We are the Borg. Lower your shields and power down your weapons.
We will add your biological and technological distinctiveness to our own.
Resistance is futile. You will be assimilated.
 
 
Picek 
Picława


Wiek: 31
Dołączyła: 17 Paź 2007
Posty: 1197
Skąd: from Void Lab
Wysłany: 2018-07-03, 23:06   

zapisz ;)
 
 
JOK3r 


Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 1164
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-07-04, 07:42   

Fifi napisał/a:
a co mi tam zapisz, czas rozprostować kości i odkurzyć zdechlaki.
BTW.
czy challenge są dopuszczone?


No raczej nie inaczej!
_________________
3city40k FB: https://www.facebook.com/3city40k/
Grupa dla graczy: https://www.facebook.com/groups/1654966104561212/
 
 
hq 


Wiek: 27
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 719
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-04, 08:32   

byda
_________________
"Only a fool trusts a Daemon... However, like men, Daemons are creatures of
greed, pride and arrogance, and these are things I trust completely."
 
 
Awerlein 

Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 173
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-04, 09:58   

Poproszę o zapisanie
 
 
Szeryf 

Wiek: 34
Dołączył: 27 Maj 2017
Posty: 125
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-04, 10:05   

Zapisz
_________________
Repent and die.
 
 
Fifi 
a.k.a Transporter


Wiek: 23
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 626
Skąd: Z konopi
Wysłany: 2018-07-04, 11:42   

JOK3r napisał/a:
Fifi napisał/a:
a co mi tam zapisz, czas rozprostować kości i odkurzyć zdechlaki.
BTW.
czy challenge są dopuszczone?


No raczej nie inaczej!


no to zaczypiście.
RIBBIE CHALLENGE
_________________
Nieważne...
Czy wygrasz czy przegrasz
pamiętaj
HF nawet jak rzucisz dwie pały :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10